RAHSIA KURUSKAN BADAN TERBONGKAR DENGAN SLIM DIET 11 ( SD2 )

Anda Dah Puas Diet Tapi
Tak Kurus-kurus Juga?…

Jom Ketahui Rahsia
Kuruskan Badan & Kurangkan 10-15 kg Dalam Masa 1 Bulan Saja…

Tak Perlu Berlapar Atau Senaman Gila-gila…

Ianya Berkesan & Efektif… Dan Bukanlah Sekadar Tips atau Teori Semata-mata… Ianya Adalah Pengalaman Sebenar  & Panduan Bagaimana Saya Kuruskan Badan Secara SemulaJadi… Dan Berat Badan Ideal Kekal Hingga Kini!…

Mereka GELAR Saya Tong Drum Sehinggalah Saya TERJUMPA SLIM DIET 11 (SD2 ) Yang Merubah 360 Darjah Fizikal Badan Saya. 

Rahsia ‘Kurus’ Saya Memerlukan Anda Cuma Makan 3 Kali Sehari  dan Senaman Hanya 30 Minit  Sehari.

Sila Ketahui Caranya Di Bawah…

TESTIMONI SAYA SENDIRI.

 DARIPADA : PUAN ZATUR RAWIAH

LOKASI : SELANGOR

 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua…

Hai Kawan -kawan , saya boleh rasa yang anda sedang mengalami masalah berat badan walaupun kita tak bersua muka? Kenapa? Kerana anda sendiri yang membawa diri anda ke laman langsing dan kuruskan badan saya ni…

Baiklah jika anda tengah bersusah payah untuk kuruskan badan, saya nasihatkan berhenti untuk susah payah anda itu… dan pergi makan sahaja…

Kenapa?

 

Kerana realitinya anda takkan kurus dengan apa yang anda lakukan ketika ini…

Saya jamin anda mesti dah cuba salah satu perkara ini…

  • Pil-pil diet dan kuruskan badan
  • Produk makanan gantian untuk kuruskan badan
  • Program kuruskan badan yang beribu ringgit
  • Berlapar dengan diet kritikal dan membunuh… mengapa berlapar sedangkan makanan adalah untuk dimakan?
  • Beli peralatan senaman yang mahal-mahal
  • DAN banyak lagi…
 
  Tetapi Realitinya Anda Masih Lagi Membawa Lemak Anda Itu Bersama Anda!

 

Hakikatnya anda GAGAL dengan semua yang dikatakan boleh membantu anda menguruskan badan!

TETAPI berita baiknya adalah anda boleh kuruskan badan mulai hari ini… Yup! Sekali lagi saya katakan “Anda boleh kuruskan badan mulai hari ini!” Saya tak bergurau!

Baiklah, saya rasa anda mesti agak sinis dengan kenyataan saya yang amat yakin ini.

Mengapa saya begitu yakin?

Kerana saya juga dulu ada masalah berat badan dan telah pun berjaya mengatasinya… DAN yang menariknya saya tak buat langsung apa yang selalu anda buat untuk kuruskan badan.

 Saya Ada Cara Simple Saya Sendiri Yang Boleh Menghilangkan Purata 3-5 kg Dalam Masa Yang Seminggu!

Ya! Cara saya yang tersendiri untuk kurus dan kekal langsing! DAN sekali lagi saya katakan saya gunakan perkara yang biasa dengan cara luar biasa dan 100% tak kan sama dengan apa yang anda sedang fikirkan…

DAN saya hari ini akan kongsikan cara ini dengan anda kerana anda juga sama punyai masalah dengan saya yang dulu… iaitu saya yang gemuk!

DAN juga teknik saya ini sesuai untuk lelaki dan perempuan asalkan anda masih lagi dalam kegemukan sehinggakan anda tak sanggup untuk melihat diri sendiri di cermin…

Apa yang saya boleh janjikan adalah saya akan berikan anda satu ‘panduan’, yang boleh membantu anda untuk menghilangkan ‘spare tyre’ di pinggang anda, mengecilkan saiz seluar anda serta membantu anda kelihatan lebih menarik dan bertenaga!

Serta kekal slim dan seksi!

Yes! Itu yang saya janjikan kepada anda!

 

 Secara jujurnya, tiada siapa yang suka kena ejek hanya kerana berbadan besar kan… dan ANDA TAK LAYAK DIBUAT BAHAN LAWAK HANYA KERANA ANDA GEMUK!

DAN mereka-mereka yang gelakkan anda patut tahu yang anda sebenarnya boleh kurus macam mereka juga, malah lebih cantik dan hensem!

TETAPI apa yang membuatkan anda menjadi gemuk adalah bukan sama sekali yang anda fikirkan…

Mungkin anda memang terlebih selera, tetapi itu tiada masalah kerana saya sehingga kini makan dengan banyak, cuma cara saya makan berbeza dengan anda…

Apa???…

Sorry, saya tak buat pun program diet yang GILA-GILA tu OK!

Mungkin anda memang mengamalkan diet tetapi saya nak tanya sikit, “Berkesan ke anda dengan diet anda tu?…”

Saya amat berharap program diet anda tu tak memerlukan anda berlapar siang dan malam. Kalau tak, buat penat sahaja kalau anda masih lagi melekat dengan lemak sana-sini di badan anda… tambah lagi dengan ekstra 20kg, 30kg dan 40kg… tiada perubahan langsung!

 Saya Tahu Anda Rasa Tertekan Dan Penat Dengan Segala Percubaan Yang Tak Menjadi!

 Anda mungkin tengah mencuba satu diet program terbaru yang diiklankan di TV. Setelah berdisiplin mengikut segala ‘arahan’ akhirnya anda berjaya kurangkan 5 kg berat badan anda… dan anda happy!

TETAPI setelah tamat sesi pertama, badan anda makin naik dan bertambah bulat dari sebelum anda jalani program diet tersebut! dan ingat susah payah anda berlapar semasa program tersebut…

Akhirnya anda juga yang frust! dan dapat badan yang lebih montel lagi!

 Kemudian…

 Saya rasa jika anda seorang yang benar-benar ingin kurus, pasti anda ada membeli peralatan gym yang mahal dan tersergam indah di rumah anda sekarang…

Peralatan gym memang mahal dan mungkin berharga 4 angka!

Tetapi anda beli juga kerana anda benar-benar mahu kurus dan kerana anda lihat duta dan model produk peralatan gym tu semua badan solid-solid belaka…

Jangan lupa… mereka dibayar untuk mengelirukan anda saja… malah mereka sendiri tak menggunakan peralatan gym yang anda beli tu…

Kalau betul peralatan gym bagus, pasti anda dah pun memiliki bentuk badan idaman anda! Tambahan pula, anda cukup rajin ke?… untuk kerap bersenam dengan peralatan gym tersebut?

Hmmm tepuk dada tanya selera…

Saya nasihatkan jika anda belum beli lagi, satu nasihat saya — jangan beli!

Itu yang saya boleh katakan kerana saya ada kaedah yang lagi jimat dan menyelamatkan duit anda dari hanya membayar gaji model-model produk gym tersebut…

 Dan lagi…

Jiran-jiran dan saudara-mara anda pernah promote produk kuruskan badan pada anda? Tak kisahlah pil, tepung, jus minuman atau dalam bentuk apa sekali pun, yang pastinya senarai produk kuruskan badan tak kan habis… tambah teruk kalau produk tersebut bawah skim MLM lagi jenuh nak layankan orang yang dok promotenya…

Hmmm saya pasti anda ada beli, kalau tak banyak satu atau dua produk adalah juga kan?…

Sekali lagi anda mengeluarkan duit simpanan untuk sesuatu yang tak berhasilkan? Saya tak kata tetapi anda sendiri yang boleh memberi jawapan, samada produk tersebut berkesan ataupun tidak…

 Yang Pasti Semua Produk Tersebut GAGAL Dan Anda Juga GAGAL Kuruskan Badan!

 Anda masih lagi mengalami masalah kegemukan ketika ini… walaupun dah gunakan bermacam jenis produk dan kaedah yang anda fikirkan boleh kuruskan badan anda seperti yang saya nyatakan di atas…

Tetapi ini bukan salah anda semata-mata.

Apa yang anda perlu tahu tentang industri ‘kuruskan badan ini’…

Industri Ini Tak Mahu Anda KURUS Dan Kerana Itu Anda Sehingga Kini Masih Lagi Dengan Lemak Yang Membuatkan Anda Kelihatan Tak Menarik Langsung!

Industri ‘kuruskan badan’ ini sebenarnya memang tak mahu anda kurus. Kerana apa?

Jika anda kurus maka mereka tiada lah lagi jualan. Itu dia!Adapun jika sesetengah mereka yang betul-betul menghasilkan produk yang boleh membuatkan anda kurus tetapi mereka pula tidak memandang anda sebagai pelanggan yang berharga atau pun benar-benar ingin membantu anda…

Mereka memandang anda sebagai …..

RM… RM… RM…

Yes, mereka memandang anda sebagai sumber $$$ mereka untuk jangka masa yang panjang… Jika produk mereka bagus, mereka akan kurangkan ‘keberkesanan’ produk tersebut supaya mereka boleh menjual pada anda untuk jangka masa yang lebih lama….

Mungkin pada awalnya boleh membantu anda kurus dalam masa seminggu dan dengan hanya satu botol… kini mereka ‘melewatkan’ keberkesanannya kepada 6 bulan dan dengan penggunaan 2 botol sebulan…

 DAN secara tak langsung anda dah bayar lebih berkali ganda!

DAN lagi hebat mereka akan keluarkan produk yang lebih gempak kononnya diimport dari USA seperti pad pengempis perut dan sebagainya…

 Akhirnya Anda Tetap Gemuk Tetapi Yang Kurus Adalah Duit Simpanan Anda…

Anda terus hidup dan kekal dalam keadaan yang montel dan tak menarik tanpa ada sesiapa pun yang memahami masalah yang menghantui diri anda…

Anda dah guna macam-macam produk… tapi tak jalan…

OK, mungkin anda tersilap sikit di sini…

 Persoalan utama mengapa anda masih lagi tak berjaya kurus bukan kerana produk yang tak berkesan sahaja tetapi juga maklumat, petua, tip dan macam-macam lagi panduan dan buku kuruskan badan yang salah dan tak sesuai dengan anda…

Maklumat tersebut tak tepat dan senang cakap tak berkesan TETAPI anda terus menerus mempercayai dan mengamalkannya hanya kerana ianya ‘petua turun-temurun’ atau pun petua ratu jamu tempat anda…

Bertahun anda mengamalkannya tetapi sehingga kini masih belum ‘kurus’!

Sekarang saya beritahu anda kebenarannya…

FAKTA: 5 KEBENARAN LANGSINGKAN BADAN!

  •  FAKTA #1: Ramai yang keliru antara kuruskan badan dengan hilangkan berat badan. Anda sebenarnya perlu hilangkan lemak dan bukan berat badan anda… Tak kisah jika berat badan anda sehingga 100kg pun tetapi jika anda slim dan solid ianya tak jadi masalah! Jika anda bersusah payah menghilangkan berat badan maka sebenarnya anda sibuk membuang air dari dalam badan anda sendiri… anda dehydrated tubuh anda sendiri dan ianya amat tak sihat untuk anda!
  • FAKTA #2: Diet Ekstrem Karbohidrat! Anda harus faham bahawa diet ekstrem karbohidrat ini bukan menguruskan anda TETAPI mencuri tenaga lebih dari lemak yang sepatutnya. Jika anda mengamalkannya anda akan hilang tenaga berlebihan dan yang paling tak bestnya adalah anda juga akan makan berlebihan bila perut anda dah memang tak boleh menahan lapar lagi!
  • FAKTA #3: Bersukan secara melampau. Tubuh anda akan terperanjat seandainya anda tiba-tiba bersukan atau melakukan aktiviti secara heavy dari biasa. Bangun dari tidur anda akan rasa sengal-sengal dan sakit sendi dan otot pula. Untuk kurus anda tak perlu melakukan aktiviti sukan melampau sehingga 3-4 jam sehari. Fuhhh!!! Atlit pun kalah!
  • FAKTA #4: Berlapar dari makan apa  sahaja! Ini adalah tindakan yang kurang cerdik, bahaya dan tak berkesan pun! Andai kata anda berjaya kurus, anda akan kelihatan seperti mumia kerana anda kurang semua zat dari makanan yang sepatutnya tubuh anda miliki! Sedang anda berlapar sehingga lewat malam dan apabila anda masuk tidur dengan perut kosong asid perut anda pula akan menghakis perut anda… tambah pula lagi penyakit! DAN bukan ke anda menafikan nikmat makanan?
  • FAKTA #5: Join celebrity fitnes atau apa pun fitnes centre! Terus terang ianya adalah gaya dan cara hidup semata-mata. Hanya trend dan tidak langsung membantu anda untuk betul-betul menghapuskan masalah kegemukan anda. Tambahan pula beban yuran yang mahal untuk pendaftaran dan bulanan harus anda ambil kira. Jika anda yang dah sertai program ini ada ke selebriti yang bersenam di situ? Pemasaran semata-mata!

Sekarang anda dah tahu mengapa segala usaha anda untuk kurus GAGAL sama sekali… Kesemua sebab ini membuatkan anda terus tertekan dengan keadaan bentuk badan yang mengelebeh sana-sini. Bertahun anda mengamalkannya tetapi sehingga kini masih belum ‘kurus’!

TETAPI anda harus juga sedar yang anda dah membantu mengembangkan badan anda sejak bertahun-tahun dahulu secara semula jadi tanpa anda sedari bukan? Tiba-tiba orang dah start panggil anda gemuk… DAN paling tak best kalau orang tiba-tiba panggil anda BOB atau Blue Hyppo!

Sekarang Masanya Untuk Anda Bertukar Kepada Badan Yang  SLIM Dan Kekal Dengannya!

Ya! DAN ini lah peluang anda untuk keluar dari badan yang tak menggoda langsung itu…

DAN saya akan berikan anda cara bagaimana untuk anda membuang lemak secara semula jadi dan mampu ‘menghilangkan’ hampir 10kg dalam masa yang cepat!

Yang penting cara saya ini adalah sihat, mudah dan tak perlu modal beribu untuk mula menikmati diri anda yang baru.

Saya pasti anda ada terdetik dalam hati…

Macam Mana Saya Boleh Begitu Yakin Yang Saya Akan Buat Anda Jadi Slim Dan Menarik?

Mudah! Saya yakin kerana saya juga seperti anda pada suatu ketika dahulu….

DAN setelah saya menemui satu produk yang betul-betul betul-betul merubah hidup saya…

Apa yang saya lakukan kini adalah kedengaran seperti tipu kerana saya masih kurus:

  • Makan dengan tenangnya tanpa ada perlu menahan selera dan berlapar…
  • Tak perlu berlari keliling rumah selalu untuk keluarkan peluh.
  • Diet yang mendera jiwa dan batin sedangkan ibu anda memasak makanan kegemaran anda.
  • Dan bermacam lagi yang anda takkan sangka boleh lakukan semasa anda mahu hilangkan lemak dan memiliki badan yang ideal.

TETAPI itulah yang saya lakukan dan kaedah kuruskan badan saya adalah 100% real – terbukti!

Ianya mudah, cepat dan tak memeningkan kepala anda apabila anda sedang mengikut kaedah yang bakal saya berikan pada anda…

Umpama anda mempunyai kuasa yang boleh membakar lemak dan kegemukan anda dengan semula jadi tanpa paksaan dan produk-produk yang mengarut!

 TETAPI anda tak perlu bayangkan kerana itulah keadaan sebenar anda sekarang jika tidak bertindak dan masih lagi dengan diet mengarut anda itu…

Ya, Saya Berminat Nak Tahu Macam Mana Anda Kuruskan Badan Dan Yang Penting Kaedah Rahsia Anda Itu!

Baiklah…

Pada mulanya saya sendiri pun sama seperti anda tercari-cari cara yang terbaik… habis semua produk kurus saya cuba. Kebanyakkannya semua hancur. Saya juga mencari maklumat-maklumat di kedai buku, di Internet, bertanyakan petua pada orang-orang lama, berjumpa pakar dan bermacam lagi…

Anda sebut sahaja apa yang boleh buat saya jadi kurus – saya dah cuba!

Kesemuanya GAGAL!

Sehinggalah Pada Suatu Hari Saya Terjumpa Slim Diet 11 ( SD2 )

Jadi pada hari itu juga saya terus mencuba SD2…

Setelah tujuh hari mengamalkan Sd2…saya ambil penimbang berat badan

Hati saya rasa berdebar tatkala kaki mula memijak alat penimbang tersebut…

Saya pejamkan mata…

Perlahan-lahan saya membuka mata dan cuba memandang jarum penimbang…

Di dalam hati saya jika GAGAL juga maka saya telah ditakdirkan untuk terus terperangkap dengan badan yang meloyakan ini…

TETAPI…

Usaha saya berjaya!

Saya berjaya turunkan berat badan saya sehingga 3 kg ! hanya dalam masa 7 hari sahaja. DAN yang penting tanpa perlu berlapar, tak perlu bersenam macam atlit dan tak perlu buat apa-apa macam yang orang lain lakukan untuk kurus!

Kemudian saya cuba pula selama sebulan…

Cukup tempoh yang saya tetapkan sekali lagi saya cuba mendapatkan jawapannya…

Kali ini saya ambil baju kurung kesayangan saya yang terlipat rapi di dalam almari…. baju kurung ini telah lama tak disarungkan kerana… ianya dah lama tak muat!

Dengan hati yang berdebar juga saya teruskan proses mencari jawapan  ini…

Yes! Jerit saya kerana baju kurung kesayangan saya yang selama ni terperap di dalam almari telah berjaya dipakai semula dan muat dengan cantik!

TETAPI…

Ianya belum sah boleh menjadi kejayaan andai kata saya seorang sahaja yang berjaya keluar dari masalah kegemukkan ini…

CUBA TENGOK TESTIMONI YANG DAH BERJAYA NI…

TESTIMONI SENDIRI

 

TESTIMONI PENGGUNA SLIM DIET 11 ( SD2 ) YANG LAIN :

Puan Kartini Hasan

Puan Kartini Hasan Turun 30kg

“sape dok area klang mesit tahu Klinik Shujakan.. 3 hari lepas dia order susu alpha lipid untuk ibunya…dia yakin kerana perubahan yang amat ketare pada diri dan kesihatan aku!!! Sejak aku minum susu itu, hampir 3 bulan aku tak ke klinik, kalau tidak 1 bulan 2-3 kali gerenti ke klinik. Tiap bulan pasti ambil ubat kencing manis dan darah tinggi..”
“paling terkejut bila doktor tengok aku dah slim (dulu berat 93kg, sekarang 63kg).. memang terkejut dia.. tak berhenti dia kata o.mg.!!! o.m.g.o.m.g…. tak yah crita banyak, aku terus story produk sd2[diet] dan alpha lipid kat doktor…macam aku pulak yang jadi doktor dan dia pesakit!!! Moga tuhan bukakn hati mereka di luar sana utk percaya bagusnye produk ini…aminnnn….”

…………………………………………………..

Puan Sue

Puan Sue turun 20kg – 7 Minggu

Puan Sue, dulu berat 68kg.. dalam masa 7 minggu sahaja dapat turunkan berat badan sebanyak 20kg.. sekarang berat maintain 48kg.. best kan?? walaupun beliau dah berhenti minum slim diet 2 selama 6 bulan.. berat masih lagih 48kg hingga sekarang.. tapi beliau amalkan cara pemakanan yang sihat seperti masa berdiet dgn sd2..

Anda boleh bandingkan gambar sebelum dan selepas.. kalau sebelum tuh, macam makcik-makcik kan?? nampak berumur sangat.. tapi bila dah kurus, yang pasti nampak lagi muda, dan macam anak dara gitu.. pheweettt!!…

…………………………………………………..

Iza Irdina


Iza Irdina  turun 12 kg – 6 Minggu

“Mak ai…Gemukkan saya sebelum ni??Sampai adik beradik kata saya gemuk sgt..Dulu berat saya hampir 80kg,pastu diet sendiri 6 bulan dapat lah turun 2 kilo..last bulan 6 ni saya di suruh cuba oleh nurse Syarifah dalilah SD2.Amik gak 1 tin SD2. Mula2 jual mahal sebab dah mcm2 produk guna yg terkenal pun tak berhasil…Lastly tak sampai 3 hari lepas minum SD2 timbang punya timbang terkejut dpt turun 3 kilo..Trus Oder 3 tin untuk sebulan..Alhamdulilah berhasil juga turun berat badan 12 kilo dalam masa 1 bulan stgh”

…………………………………………………..

Puan Siti Hajar

Puan Siti Hajar turun 12kg – 6 Minggu

Puan Siti Hajar yang berjaya turunkan berat badannya sebanyak 12kg dalam masa 6 minggu sahaja… memang tak percaya.. tapi itulah hakikat dan itulah juga ajaibnya PRODUK SLIM DIET II yang dapat turunkan berat badan tanpa berlapar… harga pun kira paling murah berbanding dengan produk-produk lain di pasaran… 

…………………………………………………..

Maz

Maz Turun 21 kg – 2 Bulan!

 Saya sendiri telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 21 kg dalam masa 2 bulan.. Berat dulu 96kg… PALING PENTING..berat badan tak naik walaupun dah stop mengambil SD2 selama 9bulan…Saya kini mengambil ALPHALIPID LIFELINE untuk kesihatan & maintain kan berat badan… So siapa-siapa yg masih lagi tercari-cari produk pelansingan yang betul-betul berkesan dan tanpa kesan sampingan, Slim Diet 2 adalah jawapannya!!!

…………………………………………………..

Hazura Hashim

Hazura Hashim- Sebelum ni susah nak kurus- tapi tidak lagi dengan SDII

Masalah yang paling saya benci ialah susah untuk turunkan berat badan. Sudah 10 tahun saya menderita untuk kurus dan cantik seperti masa remaja dulu. Badan saya cepat dan senang gemuk tetapi nak turunkan berat 1kg dalam sebulan pun memang amat sukar sekali. Saya telah mencuba berbagai jenis
 produk untuk kurus. Yang terpaksa telan sampai nak muntah pun ada.. yang minum produk dia dan terpaksa berlapar pun ada, sampai saya kena gastrik.. ubat tahan selera makan pun ada, memang boleh turun berat kerana tak makan, tapi bila berhenti berat saya bertambah lagi banyak… dan juga telah mengikuti program di slimming center yang terpaksa saya bayar hampir berpuluh-puluh ribu semata-mata nak kurus.. tapi saya kecewa…

Selepas mencuba produk SLIM DIET II, saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa 3 bulan, dan walaupun berat saya dah tak turun lagi sekarang, tapi saiz badan saya mengecil dari hari ke sehari.. sekarang saya boleh tersenyum kerana sudah dapat memakai baju saya yang telah saya simpan selama 10 tahun yang dulu… Produk SLIM DIET II adalah produk untuk menurunkan berat badan paling murah, paling berkesan dan selamat… CUBALAH ANDA PASTI TAK AKAN RUGI.. dan anda lihat sendiri perubahan badan anda… insya-Allah

…………………………………………………..

PUAN SALINA DARI PUTRAJAYA

Turun 26 kg

Puan Salina dari Putrajaya, penurunan 26kg dalam masa 8 minggu. Tanpa berlapar, tanpa meninggalkan sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam. Menunya ayam, daging, ikan, telur, sayur, seafood dan lain2. Senangkan? Hanya dengan produk SD2, anda boleh mendapat berat ideal anda macam ini tanpa menyeksa diri BERLAPAR!

…………………………………………………..

Turun 15 kg dalam masa 2 bulan..

…………………………………………………

Turun 29 kg dalam masa 5 bulan

…………………………………………………..

N.Salina hanya 2 bulan mengambil SDII,lihat perbezaannya.

Dari 130kg turun sehingga 92kg hanya dlm tempoh2 bulan.

…………………………………………………..

Kak nani

Sd2…cayalah kak nani…akhirnya berjaya kurangkan berat badan wpun breakfast

with nasi lemak,bergedil, roti boy n nescafe :

…………………………………………………..

En Ahmad Sabri

Artikel keluaran mingguan wanita berkenaan kisah Encik Ahmad Sabri sudi yang menggunakan produk SD11

dan menjadikan kareer ini sebagai punca pendapatan.

…………………………………………………..

Encik Kamarul Nordin

“Kamarul bermula makan SD11 ketika beratnya 92 kg. Mengalami berat badan berlebihan, sakit lutut dan pinggang 40, menyebabkan beliau berusaha menurunkan berat badan.

Setelah memakan SD11 selama 6 minggu beratnya turun sebanyak 12kg, tidak lagi mengalami sakit lutut dan saiz pinggang pun sudah turun ke 35.  Dulu baju saiz XL dan sekarang boleh ganti baju dengan anak dengan memakai saiz M. SD2 memang berkesan kerana ia juga menyebabkan kulit lebih tegang, warna kulit lebih cantik dan tampak lebih muda. Secara tidak langsung, Kamarul juga sekarang memberi khidmat nasihat dan membantu ramai orang menurunkan berat badan dan mencapai kepuasan apabila ramai menjadi sihat dan berjaya.”

…………………………………………………..

Puan Nor

Wajah bulat SEBELUM SLIMDIET11        Wajah Lebih Kurus selepas SLIMDIET11

Semasa saya muda, saya sebenarnya tidaklah gemuk malah mempunyai berat badan yang ideal. Namun setelah mempunyai anak dan mengamalkan cara pemakanan yang kurang  sihat, makanan berlemak, berkalori tinggi, makanan yang manis, tidak bersenam langsung, akhirnya berat badan saya naik begitu banyak sekali.

Namun apabila saya tersedar dan ingin berubah,  menurunkan berat badan adalah amat sukar sekali.  Saya telah mencuba pelbagai krim pelangsing, ubat kurus daripada doktor, meminum jus pelangsing, berjalan kaki, berlapar untuk menurunkan berat badan namun semunya tidak berhasil seperti yang diharapkan malah kebanyakan langsung tidak turun walaupun satu kilo.

Akhirnya saya bertemu dengan SD11 dan saya membuat keputusan untuk mencubanya. Selepas empat hari meminumnya,  saya perasan bahawa baju kurung saya sudah agak longgar, lengan saya tidak lagi tersekat di pakaian, wajah saya sudah berbentuk bujur sirih berbanding bulat seperti dahulu. Saya tidak percaya, dalam hati saya berkata “takkan saya hilang berat badan terlalu cepat, sedangkan saya masih makan seperti biasa tak banyak yang berubah kecuali mengurangkan pengambilan gula dan karbohidrat”.

Apabila saya timbang, saya sendiri tidak percaya bahawa berat saya sememangnya sudah turun daripada 74kg ke 70 kg dalam masa kurang dari seminggu.

Selepas itu, oleh kerana ada sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan saya terpaksa belayar ke luar negara untuk tempoh lebih kurang 14 hari. Diet saya terhenti seketika kerana tiada stok di negara tersebut. Namun walaupun dalam tempoh saya berpergian saya tidak mengambil SD11, berat badan saya tidak bertambah tidak seperti sebelum-sebelumnya.

Kini saya baru sahaja menyambung semula SD11 dan berat badan saya telah menurun dua kilo lagi iaitu 68kg. Saya tidak berhajat untuk slim seperti zaman remaja, cukup sekadar turun beberapa kilo sahaja lagi.

Cepat atau lambat berat saya turun, bukanlah masalah bagi saya, cukup SD11 yang saya ambil memberi kesan berpanjangan, membantu saya mencapai berat badan yang saya harapkan dan memberikan kehidupan yang lebih sihat, positif dan ceria.

Percayalah sebagaimana saya, anda juga boleh mengucapkan `Selamat Tinggal’  kepada kegemukan.

SILA HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN NASIHAT DAN PANDANGAN SECARA PERCUMA!!!!

CEPAT DAPATKAN SLIM DIET 11 ( SD 2 ) UNTUK MENDAPATKAN BENTUK BADAN IDAMAN ANDA

HUBUNGI USTAZAH ZATUR RAWIAH  019-2602537 ATAU

EMAIL  zaturwidad@gmail.com

UNTUK MAKLUMAT LANJUT!!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

