TESTIMONI ALPHA LIPID

ALPHA LIPID LIFELINE

PUAN AZIZAH (KENCING MANIS/ALERGIK)

Pn azizah dan family sudah menggunakan susu alpha lipid selama 3 bulan. susu ini mula diberikan kepada anaknya(najwa), mempunyai masalah alergik. setelah minum susu ini selama 2 minggu, masalah elergik itu hilang dan ia masih diteruskan lagi sehingga sekarang.. pn azizah sendiri mengalami masalah kencing manis tahap serius. setelah minum susu ini selama 3 bulan, kencing manis berada pada tahap tidak lebih dari 9.. untuk maklumat lanjut,boleh menghubungi pn azizah
013-3445105 / 0133601105

 

 PUAN ROHANI (SAKIT KAKI)

Puan Rohani dari kota tinggi, mengalami masalah sakit kaki.. sukar berjalan. sebelum ini minum susu anlene, tapi masih lagi sama.. diperkenalkan kepada alpha lipid dan setelah 2 bulan meminumnya, kini, kaki puan rohani tidak lagi sakit.. alhamdulillah,kini puan rohani sudah boleh terlibat di dalam aktiviti sukan komuniti felda dan sudah boleh berjalan dan berdiri dengan lama..
07-8277503

EN MOHD NORAWI (DIABETES)

Mengidap kencing manis sejak 19 tahun dulu, selalu penat dan letih sehinggakan saya susah untuk bekerja. Saya bergantung pada ubat-ubatan dan suntikan insulin. Setelah menggunakan Alpha Lipid selama 2 bulan, saya tidak perlu lagi pada suntikan insulin. Sukar untuk di gambarkan perasaan gembira saya, hanya mereka yang pernah mengalami sakit sahaja yang tahu betapa kesihatan diri itu amat penting dalam kehidupan berbanding wang ringgit.

 

CIK NORDINI (STROKE/KOMA)

Saya di serang stroke dan mengalami koma, Doktor mengesahkan saya akan buta dan lumpuh seumur hidup. Tekanan darah saya ketika itu amat tinggi iaitu mencapai 200/198 dan kadar gula dalam darah juga melebihi 30mmol. Namun begitu saya tidak pernah berputus asa dan terus mencuba pelbagai rawatan alternatif. Pada suatu hari, adik saya berkata kepada saya ” kalau nak berjalan semula cubalah alphalipid”. Selepas sebulan mengambil Alpha Lipid, kaki kanan saya mula menyentak, saya berkata dalam hati, mungkinkah aku boleh sembuh?, saya terus berjumpa doktor untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Amat menakjubkan, tekanan darah saya sudah normal, iaitu 130/80, dan kada gula dalam darah saya 6.7 mmol. Kadar denyutan jantung saya juga disahkan normal. Doktor yg memeriksa saya juga berasa hairan, tapi itu lah hakikatnya. Syukur saya kepada Allah kerana sudah boleh berjalan semula.

UNTUK MAKLUMAT LANJUT

SILA HUBUNGI :

019-2602537

PUAN ZATUR RAWIAH BINTI MOHD YUSOF

Leave a Reply

