TESTIMONI ALPHA LIPID LIFELINE

ALPHA LIPID LIFELINE

TESTIMONI APLHA LIPID LIFELINE

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T DAN SALAM SEJAHTERA

Blog ini dibina untuk memberi ruang dan peluang kepada pengguna Alpha Lipid LifeLine untuk berkongsi pengalaman… berkongsi cerita… segala kisah derita bertukar ceria…

Disini juga saya akan paparkan cerita dan kisah gembira mereka yang telah berjaya mengatasi masalah kesihatan dengan pengambilan Alpha Lipid LifeLine.

Sebarang testimoni… cerita dan pengalaman, silalah kongsikan bersama untuk semua yang hadir ke blog ini dapat inspirasi… dapat harapan untuk mengubah masa depan..

UNTUK MAKLUMAT LANJUT
SILA HUBUNGI :
 019-2602537

USTAZAH ZATUR RAWIAH BINTI MOHD YUSOF

………………………………………………………………………………………………………….

ALPHA LIPID LIFELINE

CERITA BOMOH “KENCING MANIS”

Hari ini kami nak berkongsi cerita tentang kawan kita di Kulim, Kedah. Beliau bernama Samsutapa tapi dikenali dikalangan rakan2 dengan panggilan Along.

Di sebelah utara sana, atas usaha keras beliau mempromosikan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine disana, beliau juga dikenali sebagai “Bomoh Kencing Manis”. Ramai pesakit2 kencing manis dikawasan utara telah mendapat manfaat atas hasil kerja keras beliau tersebut.

Alkisahnya, dihujung Ramadhan lalu beliau telah mengalami sakit perut yang teramat sangat, hingga terpaksa dibawa ke hospital. Hasil pemeriksaan keatas beliau mendapati usus beliau telah luka. Menurut doktor usus beliau luka disebabkan beliau gemar makanan pedas seperti nasi kandar dan beliau juga seorang perokok.

Cuma berita baiknya, setelah diperiksa usus beliau menggunakan kamera, doktor agak terkejut kerana menurut doktor usus beliau seperti usus budak, sangat cantik. Maka benarlah amalan beliau meminum Alpha Lipid LifeLine setiap hari memberi hasil yang baik untuk kesihatan beliau. Semoga beliau terus sihat, dan mengurangkan makan makanan pedas dan memberhentikan merokok terus.

………………………………………………………………………………………………………….

ALPHA LIPID LIFELINE

TESTIMONI DERMATITIS – PENYAKIT KULIT GATAL

Kisah Nurul yang baru berusia awal 20an mengalami masalah kulit gatal2 sejak dari kecil lagi. Masalah gatal dan jangkitan ini merebak keseluruh tubuh beliau. Dengan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine, masalah tersebut telah beransur2 kurang dan akhirnya telah hilang.

Ramai sebenarnya diluar sana yang mengalami masalah yang sama. Alpha Lipid LifeLine yang diminum setiap pagi dan disapukan lebihannya pada kulit bermasalah akan memberikan kesan positif kepada masalah kulit.

………………………………………………………………………………………………………….

ALPHA LIPID LIFELINE

TESTIMONI PESAKIT GOUT

Pak long Din yang sering mengalami serangan gout dan masalah ini akan bertambah buruk jika beliau makan makanan laut atau makanan berkacang. Namun, setelah menggunakan Alpha Lipid LifeLine selama sebulan, gout tidak menyerang walaupun beliau mengambil makanan berkacang.

Sekiranya anda mengenali pakcik2 atau sesiapa sahaja yang mengalami masalah yang sama, tolonglah mereka dengan mengesyorkan produk Alpha Lipid LifeLine ini. Mudah2an ia akan dapat membantu, insya-Allah.

ALPHA LIPID LIFELINE

TESTIMONI – PENYAKIT KULIT KRITIKAL

Lebih kurang sebulan yang lalu, kami menerima panggilan dari pelawat AlphaLipid.Net, Pn Lin bertanyakan tentang keahlian dan beliau berkongsi pengalaman suami beliau yang mempunyai penyakit kulit sekian lama telah semakin sihat setelah mengambil Alpha Lipid LifeLine.

Lebih seminggu berlalu, akhirnya Pn Lin mengambil keputusan untuk menjadi ahli dengan pembelian 3 tin Alpha Lipid bersama kit permulaan perniagaan bernilai RM500. Tahniah buat beliau!

Dari perbualan kami dengan Pn Lin dan suami beliau En. Zaki, kami dapat rasakan bahawa mereka mengambil keputusan untuk menjadi ahli adalah kerana produk Alpha Lipid LifeLine ini sememangnya dapat membantu penyakit kulit En. Zaki.

Malah 9 hari kemudian, mereka telah mengambil keputusan untuk membeli lagi 27 tin bagi mencapai tahap Supervisor agar mereka dapat maksimum penjimatan 25%. Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Bagi Puan Lin & En. Zaki produk Alpha Lipid LifeLine ini akan terus diamalkan bagi kesihatan diri dan famili mereka.

………………………………………………………………………………………………………….

ALPHA LIPID LIFELINE

Testimoni kali ini diterima dari Puan Shima dari Nilai, Negeri Sembilan.
Ikutilah kisah menakjubkan…
JATUH DARI BANGUNAN 4 TINGKAT…APA ADA DENGAN ALPHA LIPID
Salam Sejahtera Warga Alphalipid.net…
Saya ingin berkongsi satu testimoni sangat luarbiasa.. 2 bulan lepas, sepupu saya yg baru berusia 23 tahun diuji dengan kemalangan yang sungguh dahsyat. Bukan kena langgar kereta tapi terjatuh dari apartmen 4 tingkat (tak tahu macam mana jadi). Allah masih sayangkan dia, umurnya masih panjang walaupun tulang belakang L4 sepupu saya pecah (bak kata doktor yg merawat dia tulang tu seperti meletup!!!), tulang kaki hancur dan tulang antara lengan dan siku pun berkecai.. Kos operation mencecah ribuan ringgit..
Kami semua terkejut tetapi sebulat suara ingin mencuba Alphalipid sebagai bantuan dan sokongan kepada proses penyembuhan yang doktor jangkakan tidak kurang dari 6 bulan.. Sepupu saya dipaksa minum Alphalipid sebanyak 3 kali sehari (sampai dia pun naik jelak..).
Dengan izin Allah SWT, pemeriksaan ulangan oleh HTJ menampilkan hasil yang amat menakjubkan sehinggakan doktor pakar sangat hairan dengan kadar pemulihan yang dialami oleh sepupu saya.. Dalam masa tak sampai 1 bulan, dia sudah boleh bangun dari tempat tidur dan duduk sendiri atas kerusi roda (walaupun tulang tak cukup satu set!!) dan 3 hari lepas, nasib baik saya tak ada sakit jantung sebab sangat terperanjat jumpa dia sedang makan-makan dan duduk macam tak ada apa yang berlaku…
Bayangkanlah berapa cepat Alphalipid bertindak (dengan izin Allah)… Kalau nak dinilai dengan wang ringgit, JAUH lebih MURAH berbanding produk-produk lain yang sedang meletup di pasaran (yang katanya 400% lebih berkesan dari produk lain…) Saya macam nak suruh dia jadi Duta Alphalipid je (walaupun belum pulih sepenuhnya, dia sangat bersemangat bercerita dengan orang lain tentang keberkesanan Alphalipid)…
Terima Kasih Alphalipid… HIDUP ALPHA LIPID…
………………………………………………………………………………………………………….
ALPHA LIPID LIFELINE

PESAKIT KANSER PARU-PARU…BAGAI MATI HIDUP SEMULA

Kisah benar yang dikongsikan oleh Puan Shima dari Nilai, N. Sembilan

Ni lagi satu cerita benar.. Sorang student saya bercerita tentang ayah dia yang disahkan oleh doktor menghidap kanser paru-paru.. Bukan sebab merokok tapi disebabkan oleh kerja-kerja meracun di kebun kelapa sawit.. Subhanallah… Teringat cerita kak Ani dari Sitiawan, saya bercerita pengalaman kakak tu pada student saya. Mulanya dia ragu + malu untuk beli susu sebab katanya belum ada duit (tunggu biasiswa.. biasalah student)..Tapi saya tak kisah pun kalau dia ambik dan bagi ayah dia minum dulu.. Duit lain cerita, yang penting saya rasa puas sangat kalau-kalau saya dapat membantu meringankan penderitaan ayah dia tu…
Saya sebenarnya tak yakin jugak boleh ke kanser baik dengan hanya minum Alphalipid?.. Tapi saya positifkan pikiran saya, kalau tak dapat sembuh sepenuhnya at least saya dapat bantu ayah dia menjalani hari-hari selepas rawatan kimoterapi tanpa banyak masalah.. 3 minggu selepas cuba minum Alphalipid, student saya datang jumpa saya dengan wajah dan suara yang sungguh menceriakan.. Ayah dia dah boleh bawak motor dan katanya badan dia lebih sihat (sebelum ni ada misi kat hospital tempat dia buat rawatan syorkan susu jugak tapi cap lain….)
Terbukti sungguh ALPHALIPID sangat berkesan membantu merawat pelbagai penyakit tanpa kos yang TINGGI…Semua orang mampu memilikinya… Apalah sangat RM150 berbanding faedah yang diperolehi darinya… Apapun Syukur Kehadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dan KuasaNya, pelbagai penyakit dapat diubati…
………………………………………………………………………………………………………….

ALPHA LIPID LIFELINE

JAGALAH KESIHATAN DENGAN ALPHA LIPID LIFELINE

Berita dari Channel NewsAsia Yahoo
19 November 2009
Singapura: Seorang pensyarah Senior fizik berusia 39 tahun dari Universiti Kebangsaan Singapura (NUS) rebah semasa latihan dan meninggal kemudiannya.
Dr Roland Su Jong Hea sedang melakukan latihan di “Fitness gym” di Prince George’s Park Residences dan rebah pada Selasa lalu. Dalam kenyataan NUS mengatakan CPR dilakukan serta merta pada pensyarah tersebut.BERITA LANJUT DARI CHANNEL NewsAsia YAHOO
Persoalannya adakah kita aktif? bersukan sentiasa, menjaga permakanan kita, minum air masak secukupnya?Kesihatan kita sebenarnya bagaimana???Adakah kita peka dan perihatin pada kesihatan kita seperti mereka? seperti Dr Rolan su Jong Hea?Tepuklah dada, tanyalah diri…Perlukah tangguh untuk kesihatan diri dan famili?Cubalah produk yang terbukti, Alpha Lipid LifeLine…………………………………………………………………………………………………………..

ALPHA LIPID LIFELINE

Testimoni – OSTEOPOROSIS

Ramai telah menyedari Osteoporosis (Tulang Rapuh atau tidak padat) akan mula berlaku apabila seseorang itu menjangkau usia 35 tahun, lebih2 lagi dikalangan wanita. Di sini kami ingin berkongsi pengalaman seorang kakak bernama Siti Hajar di Kulim, Kedah bersangkutan dengan kes osteoporosis ini.
25 Mei, 2006 ketika beliau berusia 45 tahun, beliau telah mengambil ujian kepadatan tulang dan hasilnya tulang beliau telah menghala kepada Osteoporosis (T-Score -0.6).
Sila lihat laporan asal beliau dibawah:
Setelah beliau diperkenalkan dengan khasiat Alpha Lipid LifeLine pada dan beliau mengamalkan pengambilan Alpha Lipid ini, alhamdulillah pada 13 April, 2009 lalu, dikala beliau sudah berusia 48 tahun, beliau sekali lagi mengambil ujian kepadatan tulang dan hasil yang sangat menakjubkan kerana kepadatan beliau kembali normal malah melebihi dengan hasil T-Score 3.1
Sila lihat bukti pemeriksan tulang beliau dibawah ini:
Sekiranya anda ingin bertanya sendiri dengan puan Siti Hajar berkenaan khasiat dan pengalaman beliau dengan Alpha Lipid LifeLine, sila hubungi beliau ditalian 017-4326577 atau suami beliau En. Yusof ditalian 017-4957847.
………………………………………………………………………………………………………….

ALPHA LIPID LIFELINE

TESTIMONI – STROK – TIADA HARAPAN SEMBUH TAPI DENGAN ALPHA LIPID LIFELINE

Kes-kes strok sangat banyak kami dengar dan lihat sendiri, dan dengan Alpha Lipid LifeLine sememangnya telah banyak membantu mereka yang diserang strok untuk kembali sihat, bangun, berjalan, bercakap dan melakukan aktiviti seperti orang biasa.

Cik Ledia dari KL menelefon kami untuk menjadi ahli kerana ibu beliau yang diserang strok setahun yang menunjukkan tanda2 positif untuk sihat, tangan ibu beliau yang selama ini tidak boleh digerakkan telah menjadi ‘lembut’ dan boleh digerakkan setelah mengamalkan Alpha Lipid hampir 1 tin. Sedangkan selama 1 tahun ibu beliau ada mencuba berbagai cara dan pemakanan lainnya tetapi tidak berkesan.

Di Kota Bharu, abang Mat (46 tahun) mengambil Alpha Lipid setelah 10 hari diserang strok dan kini setelah 2 bulan, beliau telah boleh berjalan semula. Ketika kami kerumah beliau di Demit setelah 10 hari diserang strok tersebut, keadaan beliau amat sukar, terbaring dan tiada daya upaya atas diri beliau. Semuanya memerlukan bantuan orang lain. Dan selepas 2 minggu kemudian keadaannya telah beransur putih, ketika kami kerumah beliau, seorang pakcik tengah mengurut kaki abang Mat. Dalam keadaan baring abang Mat menunjukkan yang beliau telah boleh mengangkat kepala dan tangannya. Malah beliau menunjukkan ibu jari sambil berkata “Alpha Lipid Best”

Anda boleh bertanya sendiri kesahihan cerita ini pada mereka: Ledia KL ditalian 013-3402070 dan adik abang Mat – Mohd Razani ditalian 017-9175212

Segalanya dengan izin Dia Yang Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu, kita hanya ikhtiar dan berdoa. Semoga mereka yang mengenali saudara-mara dan rakan yang diserang strok, dapat berkongsi cerita ini dan mengesyorkan kepada mereka untuk mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini.

………………………………………………………………………………………………………….

ALPHA LIPID LIFELINE

TESTIMONI APLHA LIPID LIFELINE

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T DAN SALAM SEJAHTERA…

Blog ini dibina untuk memberi ruang dan peluang kepada pengguna Alpha Lipid LifeLine untuk berkongsi pengalaman… berkongsi cerita… segala kisah derita bertukar ceria…

Disini juga kami akan paparkan cerita dan kisah gembira mereka yang telah berjaya mengatasi masalah kesihatan dengan pengambilan Alpha Lipid LifeLine.

Sebarang testimoni… cerita dan pengalaman, silalah kongsikan bersama untuk semua yang hadir ke blog ini dapat inspirasi… dapat harapan untuk mengubah masa depan..

UNTUK MAKLUMAT LANJUT
SILA HUBUNGI :
 019-2602537
USTAZAH ZATUR RAWIAH BINTI MOHD YUSOF

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s